Απο το χαρτί στην οθόνη: Αίμα και Σοκολάτα
Από το 1997 , πέντε σκηνοθέτες ήταν σε συνομιλία ,με την παραγωγή για την ταινία ''Αίμα και Σοκολάτα'' . Ο Larry Williams και η σύζυγός του, Leslie Libman ,ο Po - Chih Leong , ο Sanji Senaka και ο Rupert Wainwright . Πριν από την Katja von Garnier η οποία τελικά υπόγραψε τον Ιανουάριο του 2005 για να σκηνοθετήσει την ταινία . Το βιβλίο ήταν αρχικά προσαρμοσμένο σε ένα σενάριο του Christopher Landon του οποίου ο πατέρας , Michael Landon , είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία I Was a Teenage Werewolf ( 1957 ) .
Η Συγγραφέας Annette Curtis Klause δεν ενημερώθηκε από την εταιρεία της ταινίας για την έναρξη της παραγωγής. Έπρεπε να βρεί τις πληροφορίες σχετικά με τα γυρίσματα στο διαδίκτυο .
Τα γυρίσματα ορίστηκαν για το Βουκουρέστι στο ιστορικό μέρος της πόλης από το MediaPro Studios. Ωστόσο , όπως πολλές από τις αμερικάνικες ταινίες με έδρα το Βουκουρέστι , η ταινία δεν είναι ακριβής στην παρουσίαση των πραγματικών θέσεων στην πόλη . Όπως για παράδειγμα η Piata Roman (πλατεία Romana ), είναι στην πραγματικότητα το ναυπηγείο Curtea Veche . Η Biserica Silvestru ( Εκκλησία Silvestru, στο κέντρο του Βουκουρεστίου ) είναι στην πραγματικότητα μια εκκλησία στην Stirbey Palace , στο Buftea , μερικές δεκάδες χιλιόμετρα δυτικά του Βουκουρεστίου .
Η ταινία ήταν μια βόμβα-αποτυχίας για το box-office , λαμβάνοντας μόνο $ 2.1 εκατομμύρια στις Ηνωμένες Πολιτείες στο Σαββατοκύριακό ανοίγματος στις αίθουσες.Και η αποτυχία συνεχίστηκε με την πτώση της από την λίστα των 20 νέων ταινιών στο Box-Office , μόλις τη δεύτερη εβδομάδα της κυκλοφορίας της.
ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ :
ΠΛΟΚΗ:
Vivian Gandillon απολαμβάνει την αλλαγή , τον γλυκό , έντονο πόνο που την μεταμορφώνει από κοπέλα , σε λύκο . Στα δεκάξι της , είναι όμορφη και ισχυρή . Όλοι οι λύκοι είναι στην «ουρά» της . Αλλά η Vivian δεν θέλει να δεθεί με κανένα…δεν μπορεί , αφού ακόμα θρηνεί για τους νεκρούς γονείς της. Και σαν να μην έφτανε αυτό…Η αγέλη της παραμένει ακέφαλη και σε σύγχυση , ενώ εκείνη απλά λαχταρά μια φυσιολογική ζωή. Αλλά τι είναι φυσιολογικό για έναν λυκάνθρωπο ;
Πάντως όχι αυτό που έκανε η Βίβιαν. Ερωτεύεται έναν άνθρωπο , ένα " meat -boy "…Ο Aiden είναι καλός και ευγενής, μια ευπρόσδεκτη αλλαγή σε συγκριση με τη ζωή στην αγέλη και τις αντιπαραθέσεις που επιφέρει . Εκείνος γοητευμένος από το υπερφυσικό και το άγνωστο , ελκύεται όλο και πιο κοντά της και εκείνη λαχταρά να του αποκαλύψει τον εαυτό της. Σίγουρα θα καταλάβει το θαύμα της διπλής της φύσης , και δεν θα φοβηθεί, όπως θα έκανε ένα συνηθισμένο ανθρώπινο πλάσμα;;
Η διαιρεμένη πίστη της Βίβιαν , ανάμεσα στο σωστό και τα θέλω της,κλονίζεται περαιτέρω όταν μια βάναυση δολοφονία απειλεί να εκθέσει την αγέλη .
Τι θα κάνει τελικά η Βίβιαν το «σωστό» που επιβάλει η αγέλη , η το «σωστό» που επιτάσει η καρδιά της;;;
Loups - garoux
Στο μυθιστόρημα της Klause , οι Loups - garoux είναι ένα ξεχωριστό είδος από τον άνθρωπο , αναφέρονται στους εαυτούς τους ως Homo - Lupus . Ο μύθος αναφέρει ότι οι πρόγονοί τους ήταν άνθρωποι ευλογημένοι από το φεγγάρι , τη θεά Σελήνη με τη δύναμη να αλλάζουν μορφή , σε λύκους , κατά βούληση . Η επιθυμία της μεταμόρφωσης γίνεται οδυνηρά ακαταμάχητη με τον ερχομό μιας πανσελήνου .
Οι Loups - garoux απεικονίζονται ως ένδοξα θηρία που απολαμβάνουν την διπλή φύση τους. Αλλά δεν αποκαλύπτουν αυτή την αλήθεια στον άνθρωπο φοβούμενοι το κίνδυνο βίαιης αντίδραση .
Σύμφωνα και με την παραδοσιακή γνώση για τους λυκανθρώπους , το ασήμι είναι δηλητηριώδες όταν εισάγεται στην κυκλοφορία του αίματος , και συχνά αποβαίνει μοιραίο. Ο θάνατος είναι ένας πραγματικός κίνδυνος αφού «κάτι που θα αποκόψει τη σπονδυλική στήλη αρκεί» .
H TAINIA:
Αίμα και σοκολάτα (Blood and chocolate)
Η Βίβιαν είναι νέα, όμορφη και... λυκάνθρωπος! Μετά το θάνατο των γονιών της, η Βίβιαν εγκαταλείπει τις ΗΠΑ και φεύγει οριστικά για τη μακρινή Ρουμανία. Παράλληλα, όμως, η φυλή της την προορίζει ως σύζυγο του αρχηγού της, Γκάμπριελ. Δέσμια της παράδοσης και αναγκασμένη να υπακούσει, η νεαρή κοπέλα δεν αργεί να έρθει σε ρήξη με την καταγωγή της, όταν γνωρίζει τον έρωτα στο πρόσωπο του Έιντεν, ενός αμερικανού κομίστα. Πρόκειται για τη στιγμή που η Βίβιαν αναγκάζεται να επιλέξει ανάμεσα στους δεσμούς που τη συνδέουν με την φυλή της και τον έρωτά της για τον Έιντεν...
Σκηνοθεσία: Katja von Garnier
Σενάριο: Ehren Kruger, Christopher Landon, Annette Curtis Klause
Φωτογραφία: Brendan Galvin
Μοντάζ: Emma E. Hickox, Martin Walsh Μουσική: Reinhold Heil, Johnny Klimek
Ήχος: Nick Adams Κοστούμια: Ioana Alboiu, Elisabetta Beraldo
Σκηνικά: Peter Walpole Ειδικά εφέ: Ricky Farns, Nick Allder, Andrei Mihai, Gheorghe Papa
Ερμηνεύουν: Agnes Bruckner (Βίβιαν), Hugh Dancy (Άιντεν), Olivier Martinez (Γκαμπριέλ), Katja Riemann (Αστρίντ), Bryan Dick (Ράφε), Chris Geere (Ουλφ), Tom Harper (Γκρέγκορ), John Kerr (Φιν), Jack Wilson (Βίλεμ), Vitalie Ursu (Κονστάνι), Bogdan Voda (Άλμπου), Kata Dobó (Μπεατρίς), Rodica Mandache (καΜπελάγκρα)
Παραγωγή: Wolfgang Esenwein, Hawk Koch, Gary Lucchesi, Tom Rosenberg, Richard S. Wright, Richard Wright
Έτος παραγωγής: 2007
Χώρα παραγωγής: ΗΠΑ
Χρόνος: 98΄
Εταιρεία διανομής: Odeon.
Βασισμένο στο ομώνυμο μυθιστόρημα της Ανέτ Κέρτις Κλάουζε, η Κάτια φον Γκάρνιερ αποφασίζει να κάνει μια ταινία με λυκανθρώπους, έχοντας όμως στο νου της ότι δεν θα είναι μια ακόμη ταινία τρόμου , αλλά μια διαφορετική ματιά πάνω σε αυτό το τρομαχτικό είδος ανθρώπων. Θεωρεί ότι οι λύκοι δεν είναι κακοί, είναι έξυπνοι και φιλήσυχοι, αγριεύουν μόνο αν τους πειράξεις. Κατά συνέπεια ο ρομαντισμός είναι το κυριότερο συστατικό αυτού του έργου και δεν είναι για να ομορφύνει την όλη κατάσταση, αλλά επειδή θέλει να αποδώσει μια πραγματικότητα που η σκηνοθέτιδα έχει φανταστεί.
Θα πρέπει να πούμε ότι η Γκάρνιερ έχει γεννηθεί στη Γερμανία, το 1966 και αφού τέλειωσε την Ακαδημία Κινηματογράφου και Τηλεόρασης του Μονάχου, ξεκίνησε μια διεθνή καριέρα με την πρώτη της κιόλας ταινία μικρού μήκους, το 1991. Το 1993, η δεύτερη ταινία της μικρού μήκους κάνει επίσης μεγάλη επιτυχία, προβάλλεται σε 27 χώρες και αποσπά πολλά βραβεία. Τέλος, το 1997, με την ταινία της «Bandits» κάνει το γύρο του κόσμου και χαρακτηρίζεται σα μια από τις δέκα σημαντικότερους ανεξάρτητους σκηνοθέτες του 1998.
0 σχόλια:
Post a Comment